Güneşin Kızları Ali Vazgeç Gönül Şarkı Sözü

Neyleyim doğan günü
Neyleyim sensiz gülü
Geceler çoğalırken aydınlık kar getirmezki

Sevda bahçesinde
Kurutulmuş bir gül idim
Beni sakla bir ömür sev diye diye ölendim (2)

Vazgeç gönül
Vazgeç sesini duyan yok
Bir yağmurun içinde
Ateş böceği misali..
Bir yanıp bir söndün

Vazgeç gönül
Vazgeç seni anlayan yok
Bir yağmurun içinde
Ateş böceği misali..
Bir yanıp bir söndün

Neyleyim doğan günü
Neyleyim sensiz gülü
Geceler çoğalırken aydınlık kar getirmezki

Sevda bahçesinde
Kurutulmuş bir gül idim
Beni sakla bir ömür sev diye diye ölendim

Vazgeç gönül
Vazgeç sesini duyan yok
Bir yağmurun içinde
Ateş böceği misali..
Bir yanıp bir söndün

Vazgeç gönül
Vazgeç seni anlayan yok
Bir yağmurun içinde
Ateş böceği misali..
Bir yanıp bir söndün

Güneşin Kızları Ali Vazgeç Gönül Şarkı Sözü

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Telif : Copyright © 2015. Albüm Dinle 2016 - Tüm Hakları Saklıdır
Albüm Dinle 2016